דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נקודות חשובות לעיצוב הגינה חלק 2 

מאת    [ 01/01/2013 ]

מילים במאמר: 410   [ נצפה 1700 פעמים ]

בהמשך למאמר הקודם אציג בפניכם נקודות נוספות שכדאי מאוד לקחת בחשבון כשעומדים בפני הדבר הנפלא שנקרא עיצוב גינה.

1. שמירה על שדה ראיה- חשוב לשים לב שאין צמחים, עצים או מבנים כמו מחסנים או פרגולה אשר מפריעים לשדה הראייה שלנו. נושא זה חשוב במיוחד במידה ומדובר על יציאה לכביש או לחנייה וכמובן כפי שנאמר במאמר הקודם לקחת בחשבון שצמחים שאנו שותלים וכיום לא מפריעים עם הזמן גדלים ומתפתחים ועלולים לגרום למפגע בטיחותי.

2. התחשבות בזולת - יחסים עם שכנים זהו נושא מורכב בפני עצמו אך ידוע שהרבה מסכסוכים בין שכנים נגרמים מסיבות אשר קשורות באלמנטים בגינה. לכן, כאשר אתם מתכוננים לערוך שינוי גדול אשר הוא בעל השפעה גם על השכנים שלכם כדאי לעדכן אותם ולהתייעץ עמם. חשוב לזכור שאלמנטים גדולים בגינה כמו קירות או עצים גדולים משפיעים בצורה ישירה על עיצוב הגינה של השכן שלנו לכן על מנת למנוע מריבות וסכסוכים ארוכי שנים כדאי לסגור זאת בשיחה והתחשבות.

3. תשתיות - בשטח הגינה שלנו רוב הסיכויים שמוטמנים תשתיות כמו צינורות ביוב או כבלים שונים או חשמל. חשוב לסמן אותם בצורה כלשהי או על ידי סימון פיזי או סימון על גבי מפה מעודכנת שתישמר אצלנו. אינכם רוצים להגיע למצב שתזדקקו לתקן צינור כלשהו שמוטמן בגינה ולא תדעו את מיקומו המדוייק...

4.שמירה על החוקים - אי ציות לחוקי הבנייה יכולים להביא לכאבי ראש רבים וכן להוצאות כספיות מיותרות. הצמדו לחוקים של עירכם וודאו שהאלמנטים הבנויים אכן תקניים. מעבר לעבירה על החוק סביר להניח שיש באי ציות לחוקים גם סכנה נפשית לדיירי הבית. ישנם דרכים רבות וחוקיות לפתרונות שונים וכדאי לבדוק אותן.

5. בחירת חומרים - בסופו של דבר זהו אחד הנושאים החשובים ביותר מפני שהחומרים שבהם אנו משתמשים יישארו איתנו לאורך כל הזמן, לכן שימוש בחומרים חזקים, עמידים וטובים יחסוך לנו גם החלפה מיותרת בעתיד וכן ישמור על מראה הגינה יפה כמו בהתחלה. לדוגמא, אם השתמשנו בחיפוי קרקע על ידי פיזור של חלוקי נחל חשוב לבדוק שהחלוקים אכן איכותיים ולא יאבדו או ישנו את צבעם במהלך הזמן וכן שהם עשויים מאבן טבעית אמיתית ולא חיקויים. דוגמא נוספת היא אבני מדרך - ישנן אבנים מסוג גיר אשר הן חלשות יותר וסיכויים רבים שהן יישברו לאחר זמן מה, אך לעומת זאת ניתן להשתמש באבני בזלת או צפחה אשר הן אבנים חזקות שיחזיקו מעמד לאורך שנים רבות.

לסיכום, תחום עיצב הגינות הינו רחב ובעל אפשרויות בלתי נדלות. כאשר עומדים בפני עיצוב מחדש של גינה רצוי להיעזר בבעל מקצוע אמין ומנוסה אשר ראיתם עבודות שביצע על מנת להיות בטוחים שהעיצוב הוא על פי טעמכם וכמובן שהגינה והתחזוקה בה יחזיקו מעמד לאורך שנים.

עיצוב גנים מקצועי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב